Alla inlägg den 12 november 2010

Av Eva Dellhem - 12 november 2010 11:55

 

mammas pussunge!   


Har en härlig träningsvärk idag efter bodypumpen igår. Känner dock att jag kan lägga på lite mer vikter.. så svårt att veta hur mycket man orkar, för varje muskelgrupp. På måndag slår jag på stort och kör spinning 45 min och sen pump 1 timme. Lika bra att köra när man ändå har barnvakt och pulsen uppe ;)


Blir gråhårig av all billetande. Den har gått för långt, den är för gammal, den har fel växellåda, den står för långt bort, den har fel färg.. Vi vill ju inte bara ha en bra bil, vi vill ju ha en snygg också, nu när vi ändå slår på stort. Passat eller audi står det Mellan just nu iaf.. men om patric får som han vill, köper vi en volvo. Men det sätter jag stopp för! Imorgon far vi mot Ljusdal för att just kolla på en audi & en passat. Vi får se vart det slutar! Skulle vara grymt med en ny bil nu i snörusket. Usch.

Är det såhär det ska vara nu, vinter ända från november och högsommar 3 veckor? Jag konstaterar återigen att jag bor i fel land.

Och Ja , snö! Haha, Melissa tyckte inte att snöflingor i ansiktet var någon höjdare. Hon pustade och frustade och kiiisade med sina små blå och såg allmänt besvärad ut. Undra vart hon kan ha fått det ifrån? :P


Idag var det tänkt att jag skulle till Niken och städa ur rödapoffbilen, men känns inte alls lockande i det här vädret. Det får bli fredagsmys hela dagen och kvällen med Mellis istället, för imorgon ska hon sova hos mormor & morfar.

 

Grodan sover och jag ska plocka ihop lite och sen slänga ihop en tacopaj, yummi! :)

Hejsvej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor med min Sambo Patric i Delsbo och väntar vårat första barn den 12e Augusti. Pluggar Psykisk ohälsa - särskild problematik, i Sundsvall.

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards