Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

förkylning

Av Eva Dellhem - 25 oktober 2010 14:05

Måndag och vi har varit en snabbis på MVC i stan för efterkoll på mig. Sen iväg på Maxi och handla lite. Nu sitter jag här i soffan, med feber och värk i kroppen. En förkylning var väl egentligen väntad eftersom nästan alla omkring mig har haft den. Träningen fick jag ju såklart ställa in! Börjar bli en ond cirkel nu. Menmen, ingen höjdare att träna med feber, då jag har gjort det alldeles för många gånger förr och vet hur kasst man mår efter. Håller tummarna för att jag inte smittar fröken!


Vi hade det jätte trevligt i Lördags med findricka och spel! Melissa hade även haft det trevligt hos mormor och morfar, inga problem alls! Hoppas det håller i sig och att hon alltid kommer ha lika lätt att bara ”hänga med”. Jag passade på att rensa bland hennes kläder och gissa om hon blir stor! Det är inte många dagar innan hon kan ha

strl 62! Ont i hjärtat att lägga undan hennes små kläder och att tiden försvinner så himla fort.

 

Nu ska vi krypa längre in under täcket och mysa tills Putte kommer hem och tar hand om oss :)


Försöker med en större text!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Dellhem - 16 november 2010 21:05

Yes, har fått nog av bloggplatsen och min nya adress är; http://evadellhem.blogspot.com/   ...

Av Eva Dellhem - 14 november 2010 18:10

Underbar kväll igår! idag har vi bara tagit det lugnt. Kikat lite julklappar och nu ikväll har Camilla och Nellie varit på besök. Puttes första farsdag idag och Melissa blev ett farsdagsmonster... gosunge!          Utslaget monster...

Av Eva Dellhem - 13 november 2010 13:45


Då var vi ägare av en Passat 1,8T – 03! Eller, papsen står som ägare eftersom han får en billigare försäkring. Men åh så nöjda vi är… än så länge. Bilar tycks ju ha en vana att gå sönder ;) Mellis är hos mormor & morfar och vi ska i...

Av Eva Dellhem - 12 november 2010 11:55


  mammas pussunge!      Har en härlig träningsvärk idag efter bodypumpen igår. Känner dock att jag kan lägga på lite mer vikter.. så svårt att veta hur mycket man orkar, för varje muskelgrupp. På måndag slår jag på stort och kör spinning 45 mi...

Av Eva Dellhem - 9 november 2010 13:35


Igår var vi på banken och fixade ett billån och öppnade en sparfond åt Melissa. Vi tog ett lån på lite mer pengar än vad vi hade tänkt oss, men resonerade så att om vi hittar en bil vi vill ha, och den måste byta kamrem eller något dylikt, så har vi ...

Presentation


Bor med min Sambo Patric i Delsbo och väntar vårat första barn den 12e Augusti. Pluggar Psykisk ohälsa - särskild problematik, i Sundsvall.

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards