Alla inlägg den 2 november 2010

Av Eva Dellhem - 2 november 2010 16:58

Igår kom vi äntligen iväg på bodypump. Hello träningsvärk idag! ;) Idag var jag även iväg på ridlektion! Har inte ridit sen.. ja jag vet inte när? Det gick helt okej.. saker som jag glömt bort kom tillbaka ganska snabbt. Det var mest musklerna som fattades! Damallergin gjorde sig snabbt påmind dock. Snuva och nysningar som hette duga.. men den smällen fick jag ta.


Förkylningen är tillbaka.. igen. Måttligt trött på den nu och rethostan som har tillkommit.

MEN mitt i allt hostande och zombiande har vi världens bästa tjej, som sover hela nätterna. Vid klockan sju är det som att hon ber oss, med sina söta blåa ögon, att få sova. Såfort vi lägger ned hon i sängen ligger hon och gosar med täcket och somnar på max 5 minuter.. oftast utan något gnäll. Vid fem brukar hon göra sig påmind men somnar om igen efter lite mat och sover oftast till nio. En helt otrolig tjej, minst sagt. :) Kan inte vara annat än en otroligt stolt mamma!


Ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor med min Sambo Patric i Delsbo och väntar vårat första barn den 12e Augusti. Pluggar Psykisk ohälsa - särskild problematik, i Sundsvall.

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards