Alla inlägg den 4 november 2010

Av Eva Dellhem - 4 november 2010 19:25

Är det någon som är grym på bilar som läser det här? OM du är det.. hjälp mig!


Trotsade febern för att fara in till stan och lämna in mina lönepapper. Men, någonting hände med bilen.. jag vet inte riktigt vad. Det var nämligen så att  jag startade den, la i backen och var på väg att köra iväg när det smäller i bilen! Fick ett jätte tryck på mig av bältet och det rykte från någonstans vid växelspaken, handbromsen.. eller sätet? PANG – HJÄLP – RÖK. Jätte otäckt och tur var väl att Melissa var hemma med Patric. BILAR! Funka är det enda ni ska göra. Har fått låna mammas audi nu.. men vi måste ta oss i kragen och prata med banken om ett billån. Kan ju inte ta ännu en bil av mamma och jag blåvägrar att köra Melissa i poffbilen!


Hejs.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor med min Sambo Patric i Delsbo och väntar vårat första barn den 12e Augusti. Pluggar Psykisk ohälsa - särskild problematik, i Sundsvall.

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards