Alla inlägg den 29 april 2010

Av Eva Dellhem - 29 april 2010 19:51

Morgonen började ju bra.. not. Trodde jag hade ställt klockan 30 min tidigare än vad jag hade gjort, så jag låg och snoozade och när jag väl klev upp tog jag den längsta morgonduschen med hårinpackning och skrubbande av kroppen. När jag sen ska börja tänka på frukosten så ser jag att om 30 min ska jag vara på praktiken! Svordomar och visor medans jag slänger på Tess kopplet.

Självklart har hon en sån där dag då hon ska lukta på ALLT och inte alls vill kissa. Det är väl inte hela världen om jag kommer några minuter för sent till praktiken, men jag hatar att vara sen och stressad.

Hur som helst så blev dagen lyckad ändå :)


Var på badet och solade när jag kommit hem. Skönt att få lite färg på sig innan man ska börja visa sig halvnaken.  Bebisen gillar inte att sola.. ligger och vrider och vänder på sig i stort sett hela tiden. Kanske ska börja lysa på en ficklampa på magen så någon annan än jag och Putte får känna lite sparkar.

H*n är hemsk snål med att sparka på andra. Jag tycker heller inte att det är särskilt skönt att sola nu heller. Känner mig mest klumpig och tycker inte alls att solarievärmen är behaglig längre.

Mamma och Pappa kom och bjöd oss på glass. De tog sedan med Tess som är så fruktansvärt rädd för alla smällare. Så nu blev det ingen prommis ikväll, så jag tänkte ta tillfället i akt att städa lite istället.


Får mer och mer kommenterar om magen. Folk har börjat våga fråga om jag väntar barn nu, så jag ser inte längre proppmätt ut, tjoho! ;) De flesta som kommenterar att det ser ut som en flicka där inne. Själv så tror jag ju stenhårt på att det är en liten Maximilian. Fast iofs så började ju vi känna sparkarna utanpå magen redan vecka 18 och tjejer är ju mer utvecklade. Spelar ju ingen som helst roll vad vi får, men det skulle vara roligt att veta. Spännande!


Har en fråga om texten till er som läser bloggen.

Ska jag ha den en strl större, eller går det bra med den som är? :)


Fredag imorgon, äntligen!


Gravidieten för dagen;

Bebisen ligger krokigt så jag mår illa så fort jag stoppar något i munnen, kall mat går bra.  

Fogen är bra

Är sååååå kär idag

Hyffsat pigg



Magen i v 25.  


Ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor med min Sambo Patric i Delsbo och väntar vårat första barn den 12e Augusti. Pluggar Psykisk ohälsa - särskild problematik, i Sundsvall.

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards