Alla inlägg den 24 april 2010

Av Eva Dellhem - 24 april 2010 19:11

Blogga har väl aldrig riktigt varit min grej.. men på något vis lyckades jag hamna här ändå.


Igår var vi på MVC och fick höra vår lillakråkas hjärtslag för första gången. Fantastisk känsla och det är så sjukt att det ligger en liten människa i min mage. En liten mix av mig och Patric. :)

Fick en förklaring till mitt flåsande för minsta ansträngning och till varför det ibland känns som att jag inte kan andas när vi var där också. Järnbrist! 


Min foglossning tycks inte bli bättre fast jag fått låna Saras bälte.

Eller så är det kanske jag som inte vet hur man tar det lugnt. hm? :)

Det är svårt att ta det lugnt när jag aldrig har behövt det.

Jag har sån energi till att gå ut och gå. Men så som jag vaggar omkring skulle jag inte komma långt. :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor med min Sambo Patric i Delsbo och väntar vårat första barn den 12e Augusti. Pluggar Psykisk ohälsa - särskild problematik, i Sundsvall.

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards