Alla inlägg den 28 april 2010

Av Eva Dellhem - 28 april 2010 19:20

Gårdagen var inte så händelserik. Var trött i stort sett hela dagen tills jag kom hem och fick i mig lite skinkskallad. Efter det så var jag fit for fight för att stötta min älskade sambo i DM matchen mot ABK.

Mina strandstolar kom till användning som jag planerar att använda flitigt hela sommaren, både på stranden och fotboll.. och kanske något mer? :)

ABK vann matchen efter förlängning och straffar. Tråkigt att Delsbo förlorade på straffar när de i stort sett hade övertaget hela matchen.

Men men, Det finns inte mycket att göra åt den saken.


Idag har jag varit på Praktiken, är fortfarande helnöjd med placeringen! Slutade halv tre och fick sen skynda mig hem för att svida om tills jobb några timmar i Mojjen. Trots bara någon timme i den vagnen så kommer jag nu stinka korv i flera dagar. Yummi!

Och apropå mojjen och Delsbo så går det inte en dag utan att det står något i tidningen som ”20-åring tagen för rattfylla”, ”inbrott i Delsbo”.

Allt händer helt plötsligt här! Har det blivit värre nu, eller är det jag som lyckas läsa om allt elände bara för att jag är hormonstinn och oroar mig för allt?

Blir galen av att tänka på att mina barn ska växa upp här, som enligt mig nu är mer känd som knark-idioti-slagsmål-inbrott-fylla orten.

Nej usch, idag vill jag  verkligen inte bo här.


Graviditeten för dagen;

Blir såååå lycklig när bebisen sparkar. Vilket H*n gör i stort sett hela tiden.

Trött, men är vaken tack vare kaffe

Fogen är nästan i topptrim

Upp och ned med humöret

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor med min Sambo Patric i Delsbo och väntar vårat första barn den 12e Augusti. Pluggar Psykisk ohälsa - särskild problematik, i Sundsvall.

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards