Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

Sol sol sol! och snart slut med skolan :)

Av Eva Dellhem - 1 juni 2010 18:45

Nu är sista praktikuppgiften inlämnad och förberedelserna för redovisningen klar. Bara redovisning imorgon så är jag klar med skolan i ett år! Grymt :)


Igår var jag i Niken och fick lite sol på mig.. Måste passa på medans jag är ledig! Jag städade ur volvon, som nu vilken dag som helst är vår, och åkte till Camilla och gjorde henne sällskap till ABK matchen.

I natt har vi fått gått ut med Tess sjuttioelva gånger då hon har varit konstig i magen. Stackars liten. Så vi for även idag till niken, där hon fick springa fritt och pruppa hur mycket hon ville. Det blev städning av min bil, som ska säljas.. och sen mammas bil, som tack för lånet tills volvon kommer. Jag känner mig riktigt duktig!


Har jätte svårt att äta såna här varma dagar. Varm mat går absolut inte, så länge det inte är grillat med massvis med sallad. Så idag blev det potatissallad, grillad kyckling och sallad till middag. Sommar mat!! Jag älskar att värmen äntligen är här, att gräset är grönt, blommorna som växer.. Sommaren är min melodi det :)

Hoppas dock på ett svalare väder imorgon, då jag bilar upp till Sundsvall i en bil utan AC och ska vara inne hela dagen.

Nje, nu ska jag ta en dusch och mysa ner mig i soffan och önska att morgondagen flyger förbi. Hualigen för redovisningar/seminarium.

 

Graviditeten för dagen;

Pigg

Lite öm i ljumskarna

Braaa bra bra :)

 
 
cattis

cattis

1 juni 2010 20:21

men duktiga eva då:) snart så ses vi du:) å sen varjedag nästan på jobbet hälit de du:)

http://cattisolsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Dellhem - 16 november 2010 21:05

Yes, har fått nog av bloggplatsen och min nya adress är; http://evadellhem.blogspot.com/   ...

Av Eva Dellhem - 14 november 2010 18:10

Underbar kväll igår! idag har vi bara tagit det lugnt. Kikat lite julklappar och nu ikväll har Camilla och Nellie varit på besök. Puttes första farsdag idag och Melissa blev ett farsdagsmonster... gosunge!          Utslaget monster...

Av Eva Dellhem - 13 november 2010 13:45


Då var vi ägare av en Passat 1,8T – 03! Eller, papsen står som ägare eftersom han får en billigare försäkring. Men åh så nöjda vi är… än så länge. Bilar tycks ju ha en vana att gå sönder ;) Mellis är hos mormor & morfar och vi ska i...

Av Eva Dellhem - 12 november 2010 11:55


  mammas pussunge!      Har en härlig träningsvärk idag efter bodypumpen igår. Känner dock att jag kan lägga på lite mer vikter.. så svårt att veta hur mycket man orkar, för varje muskelgrupp. På måndag slår jag på stort och kör spinning 45 mi...

Av Eva Dellhem - 9 november 2010 13:35


Igår var vi på banken och fixade ett billån och öppnade en sparfond åt Melissa. Vi tog ett lån på lite mer pengar än vad vi hade tänkt oss, men resonerade så att om vi hittar en bil vi vill ha, och den måste byta kamrem eller något dylikt, så har vi ...

Presentation


Bor med min Sambo Patric i Delsbo och väntar vårat första barn den 12e Augusti. Pluggar Psykisk ohälsa - särskild problematik, i Sundsvall.

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards